Ferieservice

Unikt servicekoncept

Det er vigtigt, at du som gæst har en god fornemmelse i maven, når du bestiller og besøger et af vores luksus sommerhuse. Derfor gør vi alt, hvad vi kan for at yde en god og personlig service, både ved bestilling og under jeres ophold. 

Ved bestillingen 

Hos VillaVilla møder I en personlig service, hvor der er tid til at gå i dybden med jeres forespørgsel og spørgsmål.

Har I særlige ønsker, anbefaler vi jer gerne et hus eller et område. Vi er med helt fra start, når et nyt sommerhus bygges, og vi har derfor stor viden og personlig erfaring med det enkelte hus og dets indretning.

Servicekonsulenten er din VillaVilla-vært

Som en del af vores servicekoncept er der tilknyttet en servicekonsulent til hvert sommerhus, som vi i det daglige også kalder vores VillaVilla-vært.

VillaVilla-værten tager personligt imod jer ved ankomsten til huset, demonstrerer gerne husets faciliteter og viser jer til rette i huset. VillaVilla-værten har stort lokalkendskab og kan også svare på de spørgsmål, I måtte have til området.

Under opholdet har I mulighed for at kontakte VillaVilla-værten, hvis I skulle få brug for hjælp i huset eller har spørgsmål.

Når I forlader huset, kommer VillaVilla-værten igen ud til jer, så I sammen kan gennemgå huset samt aflæse forbruget.  Forbruget modregnes i langt de fleste tilfælde i depositummet, som dermed tilbagebetales inden afrejse. På den måde slipper I for at vente i ugevis på den endelige opgørelse.

Efter opholdet

Efter opholdet beder vi jer bedømme huset og jeres ophold. Det gør vi for at blive endnu bedre til at imødekomme vores gæsters ønsker og behov.